På venstre skulder stjerne dikt brukt i kambodsjanske språk, beskytte sin første adoptivsønn Maddox fra påvirkning av onde krefter. Nummer 13 på venstre hånd Jolie fylt til å bevise at han ikke tror på kraften av vilje. Liten bokstaven M på håndflaten av hånden hennes, som det andre navnet på den yngste datter, er en påminnelse om hans mor Angelina, Marcheline Bertrand, som døde av kreft i januar 2007.
Liket av den elskede Angelina, Brad Pitt, dekorere bønn i sanskrit etter Maddox, tatovering dedikert til den gamle mumien av Oetzi, og merkelige linjer på baksiden, er, ifølge tabloidene, kart New Orleans diker, som ble ødelagt i august 2005, "Katrina" - den mest destruktive orkanene i USAs historie. Grunnlagt av skuespiller veldedighet Make It Right er aktivt involvert i restaureringen av den ødelagte byen.
Ifølge "malt" kroppen med Angelina Jolie kan argumentere David Beckham. Blant de mest uvanlige av sine tatoveringer - romertall VII på hans høyre hånd - hans nummer på fotballaget "Manchester United", og fylt på siden av å si som i kinesisk leses som "Døden og livet kommer til avtalt tid. Rikdom og ære avhenger himmelen. "
I den sjette bryllupsdag, etter å ha overlevd når den påfølgende skjebnen til deres ekteskap sto og vippet, paret Beckham gjort tatoveringer med sitater i hebraisk lånt fra den bibelske boken "Song of Songs". Ryggraden Victoria er inskripsjonen "Jeg tilhører min elskede og min elskede er min", og på sin venstre hånd, sier David "Jeg er min kjære, kjære meg."
På innsiden av håndleddet Jessica Alba flaunts ordet "lotus", skrevet på sanskrit. Denne tatoveringen blant den kvinnelige halvdelen av familien til skuespilleren besluttet å gjøre ved fylte 18 år: i tillegg til Jessica, et symbol, et symbol på den østlige kultur åndelig åpenbaring, det er hennes mor, tanter og søskenbarn.
Det samme tatovering forent skuespillere fra «Ringenes herre»: Orlando Bloom, Ian McKellen, Dominic Monaghan, Sean Austin, Elijah Wood, Billy Boyd og Viggo Mortensen. Menn låste seg elf figur 9, lovende ikke å vise det til noen. Mystique ble brutt Elijah Wood, demonstrere denne etiketten når du deltar i det populære showet.